Σήμερα οι χάρτες της google διαθέτουν ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για εύκολη πλοήγηση οπουδήποτε. Δείχνει ό, τι θέλετε μόλις σε λίγα δευτερόλεπτα. Αλλάζοντας τον κόσμο και έχοντας περισσότερες απαιτήσεις, οι χάρτες της google εισήγαγαν τέσσερα νέα χαρακτηριστικά.

Τα ενημερωμένα χαρακτηριστικά της google περιλαμβάνουν δυνατότητες ανταλλαγής μηνυμάτων (messaging), πληροφορίες απόδοσης (insights), ροή (feed) και θέα δρόμου (street view).

Αυτές οι λειτουργίες βελτιώνουν την καθαρή εικόνα του χάρτη της περιοχής μαζί με τα κατάλληλα insights και feed για την επιχείρησή σας. Θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτά τα χρήσιμα ενημερωμένα χαρακτηριστικά; Απλώς διαβάστε.

Street View

Αυτό είναι ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά, που επιτρέπουν την πλήρη θέαση του δρόμου στον οποίο πλοηγείστε, μέσω διαφόρων συνδεδεμένων εικόνων κατά μήκος του. Αυτή η λειτουργία είναι διαθέσιμη μόνο σε κινητά. Η Google εντοπίζει αυτόματα τη θέση σας και μετακινεί τις εικόνες αντικειμένων που βρίσκονται κατά μήκος της διαδρομής.

Αυτό το χαρακτηριστικό σας βοηθά να πλοηγηθείτε σε νέα μέρη ή δρόμους πιο άνετα. Η λειτουργία Street View είναι διαθέσιμη για χρήστες στο Τορόντο, τον Καναδά, τη Νέα Υόρκη, το Ώστιν, τη Νιγηρία, την Ινδονησία κ.α.. Ωστόσο, η Google θα ενημερώσει σύντομα αυτό το χαρακτηριστικό για όλα τα μέρη.

Feed

Αυτό είναι το χαρακτηριστικό «ροη της κοινότητας» (community feed) για να βρείτε τις πιο πρόσφατες κριτικές, φωτογραφίες, δημοσιεύσεις κ.λπ. της επιχείρησής σας που προστίθενται στους χάρτες. Αυτό το χαρακτηριστικό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τους αυτούς που εργάζονται στη βιομηχανία τροφίμων και υπηρεσιών. Καθώς η επιχείρησή σας λαμβάνει κάθε φορά νέες κριτικές, θα ενημερώνεται τακτικά. Ομοίως, η επιχείρησή σας μπορεί να είναι ορατή σε περισσότερους ανθρώπους.

Επομένως, βεβαιωθείτε ότι προσθέτετε αναρτήσεις, φωτογραφίες και άλλο περιεχόμενο για να ενημερώνετε συχνά το επιχειρηματικό σας προφίλ και να προσεγγίζετε περισσότερα άτομα.

 

Insights

Λίγους μήνες πριν, η google πρόσθεσε προηγμένα χαρακτηριστικά στις επιδόσεις των insights. Αυτό το ειδικό χαρακτηριστικό υπολογίζει την αφοσίωση του πελάτη με τις επιχειρήσεις και σας ενημερώνει για την απόδοση μιας επιχείρησης στον ιστότοπο.

Προσθέτει πολλά χαρακτηριστικά insight tracking που δείχνουν τα διάφορα ερωτήματα των πελατών. Η Google συλλέγει τις παρακάτω πληροφορίες για να αυξήσει την παρουσία της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο.

Αυτά είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά που έχει ενημερώσει η Google. Ωστόσο, μερικά από αυτά δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη. Σύντομα θα ενημερωθούν.

 

Messaging

Αυτό είναι ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά, ειδικά για τις επιχειρήσεις. Αυτό το χαρακτηριστικό εξασφαλίζει ευκολότερη επικοινωνία μεταξύ των επιχειρήσεων και των πελατών τους. Το  χαρακτηριστικό messaging είναι διαθέσιμο για επιχειρήσεις που έχουν επαληθευμένο προφίλ.

Ωστόσο, μπορείτε είτε να το ενεργοποιήσετε είτε να το απενεργοποιήσετε από τις ρυθμίσεις χαρτών της google με βάση την επιλογή σας. Η Google προβλέπεται να προσθέσει ένα χαρακτηριστικό messaging και στην έκδοση για υπολογιστές. Αυτή η δυνατότητα βοηθά τις επιχειρήσεις να επικοινωνούν απευθείας με τους πελάτες στην αναζήτηση.

Λοιπόν, από τώρα και στο εξής, δεν χρειάζεται να κάνετε κλικ στο κουμπί μηνύματος για να μιλήσετε με τις επιχειρήσεις. Αντ ‘αυτού, μπορείτε να ξεκινήσετε απευθείας μια συνομιλία από τους χάρτες της google.

Αυτά είναι μερικά χαρακτηριστικά για τους χάρτες της google, με σκοπό την ενίσχυση της ανάπτυξης των διαδικτυακών επιχειρήσεων.

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments