Η πανδημία του COVID-19 επέφερε σαρωτικές αλλαγές σε όλους τους κλάδους της τουριστικής βιομηχανίας και καθιέρωσε νέα μοντέλα λειτουργίας για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με επίκεντρο τη διασφάλιση της υγείας πελατών και επισκεπτών. Ο ελληνικός τουρισμός δέχεται ισχυρό πλήγμα, οι προτεραιότητες των ταξιδιωτών αλλάζουν και διαμορφώνεται ένα καινούργιο σκηνικό στον κλάδο των υπηρεσιών φιλοξενίας, μέσα στο οποίο καλούνται να δραστηριοποιηθούν όλα τα ξενοδοχεία και τα καταλύματα της χώρας. 

Σε έκτακτες περιόδους ειδικών συνθηκών, όπως η εποχή του κορονοϊού, η ουσιαστική επικοινωνία είναι το κλειδί για την αποτελεσματική διαχείριση της κρίσης και το μέσο για να χτίσετε σχέσεις εμπιστοσύνης με υπάρχοντες ή δυνητικούς πελάτες, αλλά και να δώσετε boost στη φήμη της επιχείρησής σας. 

Ενημερώστε πρώτοι το πελατολόγιό σας για τα μέτρα προστασίας που έχετε λάβει στο ξενοδοχείο σας σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες και τα ελληνικά υγειονομικά πρωτόκολλα, εμπνεύστε βεβαιότητα και σιγουριά για τη διαμονή σε ένα καθαρό και ασφαλές περιβάλλον, συμπεριλάβετε στα websites σας όλες τις απαραίτητες ταξιδιωτικές πληροφορίες για τον COVID-19 και πληροφορήστε τους χρήστες της ιστοσελίδας σας για το πώς διαχειρίζεστε την πανδημία. Αυτός είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να δείτε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας να σημειώνει ανοδική πορεία χάρη στις αναζητήσεις για τα μέτρα προστασίας κατά του κορονοϊού στα ελληνικά ξενοδοχεία και τις online κρατήσεις σας να αυξάνονται στην μετά COVID-19 εποχή. Μια αισιόδοξη επικοινωνιακή στρατηγική, επικεντρωμένη στη διασφάλιση της υγείας του προσωπικού και των επισκεπτών, έχει τη δύναμη να οδηγήσει σε αύξηση των κερδών και να συμβάλει στην εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησής σας. 

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για να συζητήσουμε αναλυτικά τα οφέλη της ενημέρωσης των πελατών σας για τον τρόπο διαχείρισης του COVID-19 από την επιχείρησή σας. 

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments