Η πανδημία του κορανοϊού έπληξε τον κόσμο σαν καταιγίδα και πολλές βιομηχανίες επηρεάστηκαν σε μεγάλο βαθμό. Μερικές από αυτές, όπως κινηματογράφοι ή τα ξενοδοχεία έπρεπε να κλείσουν σχεδόν επί τόπου. Προφανώς, αυτά τα πράγματα επηρεάζουν την οικονομία, αλλά έχουν επίσης αντίκτυπο και στον ψηφιακό κόσμο. Πρέπει λοιπόν να αναρωτιέστε, πώς είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ στην εποχή του κοροναϊού;

Βελτιώστε τον ιστότοπό σας και προωθήστε τα οφέλη του

Δεδομένου ότι η πανδημία του κορανοϊού έφερε την καραντίνα, τώρα ο ιστότοπός σας είναι σχεδόν το κατάστημα λιανικής πώλησής σας προς το παρόν. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να τον βελτιστοποιήσετε, να τον βελτιώσετε και να διασφαλίσετε ότι προσφέρει την καλύτερη εμπειρία αγορών. Η δημιουργία μιας διαδικτυακής παρουσίας και η προσαρμογή της στις απαιτήσεις των πελατών είναι ζωτικής σημασίας εδώ.

 Επιπλέον, θα πρέπει να ενισχύσετε τις προσπάθειες καθιέρωσης της επωνυμίας σας στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ, καθώς αυτό σίγουρα θα σας βοηθήσει πολύ. Η πιο σημαντική πτυχή είναι να δείξετε στους πελάτες σας ότι μπορούν να αποκτήσουν τα ίδια προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο με εξαιρετικές προσφορές. Αυτό από μόνο του, σε συνδυασμό με την κατάλληλη επωνυμία και τα ποιοτικά email θα προσελκύσει ξανά την προσοχή των πελατών σας και θα την κατευθύνει στο διαδίκτυο.

Συνεχίστε την ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενημερώστε τους πελάτες για τον ιστότοπό σας

Επειδή και μόνο υπάρχει η καραντίνα, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσετε να δημοσιεύετε περιεχόμενο. Συνεχίστε να μοιράζεστε ποιοτικό περιεχόμενο και αρχίστε να αλληλεπιδράτε ακόμη περισσότερο με τη βάση των πελατών σας. Ο λόγος που θέλετε να το κάνετε αυτό είναι επειδή δείχνει στους πελάτες ότι είστε εκεί για αυτούς, και αυτό από μόνο του μπορεί να φέρει ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα και μια πολύ καλή εμπειρία.

Προσφορά εκπτώσεων για πελάτες

Μη διστάσετε να προσφέρετε εκπτώσεις για κρατήσεις εκ των προτέρων ή ακόμη και κανονικές εκπτώσεις. Οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν μια μεγάλη κρίση αυτή τη στιγμή, οπότε μπορεί να μην έχουν το τεράστιο χρηματικό ποσό για να ξοδέψουν. Η προώθηση των εκπτώσεων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του μάρκετινγκ μέσω email μπορεί να βοηθήσει πολύ, επειδή έτσι μπορείτε να αυξήσετε την έκθεσή σας και η συνολική απόδοση επένδυσης που μπορείτε να πάρετε θα είναι πολύ εντυπωσιακή.

Ενημερώστε τις συχνές ερωτήσεις σας

Πολλοί άνθρωποι θα έχουν ερωτήσεις σχετικά με το πότε θα ανοίξετε, ποια πρόσθετη υποστήριξη μπορείτε να παρέχετε και διάφορα άλλα τέτοια. Είναι σημαντικό να έχετε ενημερωμένη την ενότητα των συχνών ερωτήσεων, επειδή μπορούν εύκολα να λάβουν τις απαντήσεις τους εκεί. Αυτό θα διευκολύνει πολύ τα πράγματα και η ίδια η απόδοση μπορεί να είναι αρκετά εντυπωσιακή. Λάβετε υπόψη αυτό το σημείο, αποφύγετε οποιαδήποτε βιασύνη και θα εντυπωσιαστείτε απίστευτα με το αποτέλεσμα.

Στο τέλος της ημέρας, ο κόσμος του ψηφιακού μάρκετινγκ πρέπει να προσαρμοστεί στην πανδημία του κορανοϊού και στις προκλήσεις που αυτή δημιουργεί. Ναι, είναι πιο δύσκολο να συνδεθείτε με πελάτες, αλλά η βελτίωση της παρουσίας σας στο διαδίκτυο και η συνέχιση της επένδυσης σε πρόσθετα και στο SEO είναι σχεδόν υποχρεωτική. Τώρα που η παρουσία σας εκτός σύνδεσης είναι σχεδόν ανύπαρκτη, πρέπει να εστιάσετε ακόμη περισσότερο από πριν στον ιστότοπό σας και στο πώς αυτό δείχνει, τι προσφέρει και ούτω καθεξής. Βοηθήστε την πελατειακή σας βάση, προσφέρετε την καλύτερη αξία και ποιότητα και τα αποτελέσματα μπορεί να είναι πολύ εντυπωσιακά.

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments