Η πανδημία COVID-19 έπληξε πολλές βιομηχανίες πολύ σκληρά, αλλά ιδιαίτερα σκληρά πλήχθηκε ο κόσμος των καταλυμάτων. Η καραντίνα σήμανε το τέλος στον τουρισμό. Ορισμένα ξενοδοχεία προσαρμόστηκαν για την καραντίνα, αλλά τώρα που αρχίζουν να φεύγουν τα μέτρα και οι άνθρωποι επιστρέφουν στη δουλειά, είναι σημαντικό για τα ξενοδοχεία να έχουν τη δική τους στρατηγική ανάκτησης. Ακολουθούν μερικές συμβουλές που πρέπει να θυμάστε.

Απολυμάνετε τα πάντα στο ξενοδοχείο σας

Εάν ο κόσμος πρόκειται να επιστρέψει στα ταξίδια, τότε σίγουρα περιμένει να εστιάσετε περισσότερο στις απολυμάνσεις. Θέλετε να εφαρμόσετε τα καλύτερα πρωτόκολλα ασφάλειας για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν προβλήματα και αυτό είναι ακριβώς αυτό που πρέπει να λάβετε υπόψη. Η προετοιμασία για τους καλεσμένους σας είναι το πρώτο βήμα και, στη συνέχεια, πρέπει να σκεφτείτε τα πάντα.

Δημοσιεύστε νέο περιεχόμενο στον ιστότοπο

Θέλετε οι άνθρωποι να είναι ενημερωμένοι και θα πρέπει να τους ενημερώσετε για τα θέματα και τις προκλήσεις που προέκυψαν. Ποτέ δεν θα είναι εύκολο να αντιμετωπίσετε ένα τέτοιο πρόβλημα, οπότε προσπαθήστε να το κάνετε και το αποτέλεσμα θα σας ανταμείψει όσο τίποτα. Αναφέρετε πότε θα ανοίξετε ξανά, ποιες προετοιμασίες και προφυλάξεις πραγματοποιήσατε για να διασφαλίσετε ότι όλοι είναι ασφαλείς και ούτω καθεξής. Είναι λογικό επίσης να δημιουργήσετε περιεχόμενο που σχετίζεται με τις τοπικές εμπειρίες και προορισμούς.

Κάντε πολύ ευέλικτη την πολιτική ακύρωσής σας

Υπάρχουν ακόμα πολλοί άνθρωποι που φοβούνται να ταξιδέψουν λόγω της πανδημίας. Πρέπει να δείξετε ότι τους καταλαβαίνετε, επομένως το κύριο πράγμα που πρέπει να εστιάσετε είναι να κάνετε την πολιτική ακύρωσής σας πολύ ευέλικτη. Με αυτόν τον τρόπο, αν επιλέξουν να ακυρώσουν, μπορούν να λάβουν τα χρήματά τους πίσω. Φυσικά, θα πρέπει επίσης να προσφέρετε μια εναλλακτική λύση, η οποία θα τους ωθεί να έρθουν τον επόμενο χρόνο.

Αλληλεπιδράστε με τους πελάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Οι προσκεκλημένοι σας θα έχουν πολλές ερωτήσεις και πιθανότατα θα τις απευθύνουν στα κοινωνικά σας δίκτυα. Πρέπει να τα διατηρήσετε ενεργά και να διασφαλίσετε ότι απαντάτε σε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα. Προσφέρετέ τους τη βοήθεια που χρειάζονται και θα σέβονται το ξενοδοχείο σας πολύ περισσότερο.

Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα μάρκετινγκ από μήνα σε μήνα

Είναι σημαντικό να έχετε έτοιμο περιεχόμενο για τους πελάτες και τους καλεσμένους σας. Γι’ αυτό πρέπει να σχεδιάσετε το περιεχόμενό σας αναλόγως και να διασφαλίσετε ότι λαμβάνετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα ανά πάσα στιγμή. Η προσθήκη όλων των είδων ενημερωτικού περιεχομένου, η προσφορά προσφορών και εκπτώσεων θα σας βοηθήσει να επαναφέρετε την επιχείρησή σας σε καλό δρόμο. Επανεξετάστε την αυτοματοποιιημένη καμπάνια μάρκετινγκ που έχετε και προσαρμόστε την ανάλογα.

Πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι θα χρειαστεί πολλή σκληρή δουλειά και δέσμευση για να δείξετε στους ανθρώπους ότι τους προσφέρετε πράγματι μια εκπληκτική αξία και ποιότητα. Αξίζει πολύ αν ξέρετε πώς να το διαχειριστείτε σωστά και χωρίς πιθανές προκλήσεις. Φυσικά θα υπάρξουν δύσκολες καταστάσεις όταν πρόκειται για το άνοιγμα ενός ξενοδοχείου, αλλά με τον σωστό προγραμματισμό, την πραγματική εστίαση στην ασφάλεια και τις εξαιρετικές προσφορές για τους καλεσμένους σας, θα τα πάτε μια χαρά. Θυμηθείτε, πρέπει να είστε ευέλικτοι με τις ακυρώσεις και θα πρέπει να μείνετε σε επαφή με αυτούς τους πιθανούς πελάτες ούτως ή άλλως, καθώς θα επιστρέψουν τελικά εάν τους αντιμετωπίσετε σωστά!

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments