Η πανδημία του COVID-19 έπληξε σε μεγάλο βαθμό πολλές βιομηχανίες, ενώ ο κόσμος των καταλυμάτων επλήγη ακόμη περισσότερο. Το lockdown σήμανε το τέλος του τουρισμού. Ορισμένα ξενοδοχεία επαναχρησιμοποιήθηκαν στην περίοδο των lockdowns, αλλά τώρα που τα μέτρα αρχίζουν να αίρονται και οι άνθρωποι επιστρέφουν στην εργασία τους, είναι σημαντικό τα ξενοδοχεία να έχουν τη δική τους στρατηγική ανάκαμψης. Παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές που πρέπει να έχετε κατά νου.
Απολυμάνετε τα πάντα στο ξενοδοχείο σας
Εάν οι άνθρωποι πρόκειται να επιστρέψουν στην καθημερινότητά τους και να αρχίσουν να ταξιδεύουν, περιμένουν από εσάς να εστιάσετε περισσότερο στις απολυμάνσεις. Θέλετε να εφαρμόσετε τα καλύτερα πρωτόκολλα ασφαλείας για να διασφαλίσετε ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα; Αν ναι, τότε πρέπει να το λάβετε υπόψη. Η προετοιμασία για τους καλεσμένους σας είναι το πρώτο βήμα, έπειτα πρέπει να σκεφτείτε και όλα τα άλλα.
Δημοσίευση νέου περιεχομένου στον ιστότοπο
Αν θέλετε ο κόσμος να είναι ενήμερος, θα πρέπει να γνωρίζουν για τα ζητήματα και τις προκλήσεις που προέκυψαν. Αν αντιμετωπιστεί αυτό το ζήτημα η ανταμοιβή που θα λάβετε μπορεί να είναι απαράμιλλη. Δηλώστε πότε θα επαναλειτουργήσει, ποιες προετοιμασίες και προφυλάξεις λάβατε για να διασφαλίσετε ότι όλοι είναι ασφαλείς και ούτω καθεξής. Είναι λογικό να δημιουργείτε περιεχόμενο που σχετίζεται με τις τοπικές εμπειρίες και τον προορισμό.
Κάντε την πολιτική ακύρωσης πολύ ευέλικτη
Υπάρχουν ακόμα πολλοί άνθρωποι που φοβούνται να ταξιδέψουν λόγω της πανδημίας. Πρέπει να δείξετε ότι τους καταλαβαίνετε, επομένως το κύριο πράγμα στο οποίο πρέπει να εστιάσετε είναι να κάνετε την πολιτική ακύρωσης πολύ ευέλικτη. Με αυτόν τον τρόπο, εάν επιλέξουν να ακυρώσουν, μπορούν να πάρουν τα χρήματα πίσω. Φυσικά, θα πρέπει να προσφέρετε και μια εναλλακτική, που ωθεί τις διακοπές στην επόμενη χρονιά.
Αλληλεπίδραση με πελάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Οι καλεσμένοι σας θα έχουν πολλές ερωτήσεις και πιθανότατα θα τις απαντήσουν στη σελίδα των social media. Πρέπει να διατηρήσετε αυτήν τη σελίδα ενεργή και να βεβαιωθείτε ότι απαντάτε σε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα. Προσφέρετε τους τη βοήθεια που χρειάζονται και θα σεβαστούν πολύ περισσότερο το ξενοδοχείο σας.
Δημιουργήστε σχέδιο μάρκετινγκ από μήνα σε μήνα
Είναι σημαντικό να έχετε έτοιμο περιεχόμενο για τους δυνητικούς πελάτες και τους καλεσμένους σας. Γι' αυτό πρέπει να σχεδιάζετε το περιεχόμενό σας ανάλογα και να διασφαλίζετε ότι λαμβάνετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα ανά πάσα στιγμή. Η προσθήκη όλων των ειδών ενημερωτικού περιεχομένου, προσφορών και εκπτώσεων θα σας βοηθήσει να επαναφέρετε την επιχείρησή σας σε καλό δρόμο. Επισκεφτείτε ξανά την αυτοματοποιημένη καμπάνια μάρκετινγκ και προσαρμόστε την ανάλογα.
Πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι θα χρειαστεί πολλή σκληρή δουλειά και δέσμευση για να δείξετε στους ανθρώπους ότι τους προσφέρετε πράγματι μια εκπληκτική αξία και ποιότητα. Αξίζει τον κόπο αν ξέρετε πώς να το διαχειριστείτε σωστά και χωρίς πιθανές προκλήσεις. Φυσικά, θα υπάρξουν δύσκολες καταστάσεις όταν πρόκειται να ανοίξετε ξανά ένα ξενοδοχείο, αλλά με σωστό προγραμματισμό, πραγματική εστίαση στην ασφάλεια και εξαιρετικές προσφορές για τους καλεσμένους σας θα τα καταφέρετε μια χαρά. Θυμηθείτε, πρέπει να είστε ευέλικτοι με τις ακυρώσεις και θα πρέπει να μείνετε σε επαφή με αυτούς τους πιθανούς πελάτες ούτως ή άλλως, καθώς θα επιστρέψουν τελικά αν τους συμπεριφέρεστε σωστά!