AΡΧΙΚΗΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΛΥΣΕΙΣ

ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣΝΕΑΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το Digital Marketing στην εποχή του κορονοϊού

Η πανδημία του κορονοϊού έπληξε τον κόσμο και πολλές βιομηχανίες επλήγησαν σε μεγάλο βαθμό. Για κάποια από αυτά, όπως κινηματογράφοι ή ξενοδοχεία, ήρθε το τέλος σχεδόν επιτόπου. Προφανώς επηρεάστηκε η οικονομία, αλλά και ο ψηφιακός κόσμος. Πρέπει λοιπόν να αναρωτηθείτε, πώς μοιάζει το ψηφιακό μάρκετινγκ στην εποχή του κορονοϊού;

Βελτιώστε τον ιστότοπό σας και προωθήστε τα οφέλη του

Δεδομένου ότι η πανδημία του κορονοϊού επέφερε lockdown, ο ιστότοπός σας είναι σχεδόν η βιτρίνα σας για το λιανικό εμπόριο προς το παρόν. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βελτιστοποιήσετε, να βελτιώσετε και να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία αγορών. Η δημιουργία μιας διαδικτυακής παρουσίας και η προσαρμογή της στις απαιτήσεις των πελατών είναι ζωτικής σημασίας εδώ.

Επιπλέον, πρέπει να ενισχύσετε τις προσπάθειές σας για το branding στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ, καθώς αυτό σίγουρα θα σας βοηθήσει πολύ. Η πιο σημαντική πτυχή είναι να δείξετε στους πελάτες σας ότι μπορούν να αποκτήσουν τα ίδια προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο με εξαιρετικές προσφορές. Αυτό από μόνο του, σε συνδυασμό με την κατάλληλη επωνυμία και ποιοτικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα τραβήξει ξανά την προσοχή των πελατών σας και θα την κατευθύνει στο διαδίκτυο.

Συνεχίστε να δημοσιεύετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενημερώστε τους πελάτες στον ιστότοπό σας

Ακριβώς επειδή υπάρχει το lockdown, δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσετε να δημοσιεύετε περιεχόμενο. Συνεχίστε να μοιράζεστε ποιοτικό περιεχόμενο και αρχίστε να αλληλεπιδράτε ακόμη περισσότερο με τη βάση των πελατών σας. Ο λόγος που θέλετε να το κάνετε αυτό είναι επειδή δείχνει στους πελάτες ότι είστε εκεί για αυτούς, και αυτό από μόνο του μπορεί να φέρει ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα και μια πολύ καλή εμπειρία.

Προσφέρετε εκπτώσεις για πελάτες

Μη διστάσετε να προσφέρετε εκπτώσεις για κρατήσεις εκ των προτέρων ή ακόμα και για κανονικές εκπτώσεις. Οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν μια μεγάλη κρίση αυτή τη στιγμή, επομένως μπορεί να μην έχουν τεράστιο χρηματικό ποσό να ξοδέψουν. Η προώθηση εκπτώσεων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να βοηθήσει πολύ, επειδή μπορείτε να ενισχύσετε την έκθεσή σας και η συνολική απόδοση της επένδυσής σας να είναι πολύ εντυπωσιακή.

Ενημερώστε τις Συχνές Ερωτήσεις